Ostuabi ja kohaletoimetus

1. Üldsätted

1.1 Käesolevad tellimistingimused kehtivad Eemeli AS (edaspidi „Eemeli“) veebipoe leheküljelt www.eemeli.ee tellitud kaupade (edaspidi nimetatud „kaup/kaubad“) ostumüügilepingutele (edaspidi „Leping“), mis sõlmitakse Eemeli ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Tellija“) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

1.2 Eemeli jätab endale õiguse muuta tellimistingimusi ja hinnakirja, tulenevalt teenuste arendamisest ning kaupade sortimendi täiendamisest.

1.3 Veebipoes tellimuse vormistamisega kinnitab Tellija, et on nõus tellimistingimustes tooduga ning kohustub neid täitma.

1.4 Veebipoe hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Tellimiskeskkonnas märgitud kaupade hinnad ei sisalda postikulu.

1.5 Eemeli jätab endale õiguse korrigeerida kaupade hindu.

1.6 Ostujuhend on käsitletav käesoleva lepingu lisana.

2. Ostu sooritamine

2.1 Tellija ostukorv luuakse hetkest, mil ta on vajutanud nupule „Lisa ostukorvi“ , seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist, muutmist ja lisada veel tooteid ostukorvi või vormistada ost.

2.2 Ostukorvis olevaid tooteid võib korduvalt vaadata klikkides juba ostukorvis olevate toodete nimele. Tooteid saab ostukorvist eemaldada või muuta nende koguseid.

2.3 Peale tellimuse esitamist saab Tellija arve e-mailile ja võimaluse tellimuse eest tasuda koheselt  pangalingi (SEB, Swedbank) kaudu või muul Tellijale sobival viisil (näiteks pangakontoris, internetipangas). Kui ostu vormistamisel kauba eest koheselt ei tasutud, siis ettemaksuarve maksetähtaeg on 3 tööpäeva. Juhul, kui selle aja jooksul jääb arve tasumata, loetakse tellimus automaatselt tühistatuks.

2.4 Kauba ostu-müügi leping loetakse sõlmituks ja tellimus täidetakse ajast, kui Tellija on peale tellimuse esitamist 3 tööpäeva jooksul arve tasunud Eemeli arvelduskontole.

2.5 Kuni arvesumma Tellijapoolse täieliku tasumiseni kuulub kaup arve esitajale.

2.6 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Lepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata järgnevatel juhtude: kaup on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

3. Kohaletoimetamine ja kauba kättesaamine

3.1 Tellija saab valida kauba kohaletoimetamise Eestis veebipoes etteantud kohaletoimetamise viiside hulgast ja Tellija poolt veebipoes tellimuse esitamisel sisestatud saaja aadressile.

3.2 Kauba kohaletoimetamiseks on võimalik valida Itella SmartPosti, Omniva pakipoodi ja DPD pakipoodi ning DPD ja VENIPAK kulleri teenuste vahel.

3.3 Võimalik on ka ise Jõhvi või Narva kauplusesse kaubale järgi tulla. Kauplusesse järgitulemisel saatmiskulud puuduvad.

3.4 Itella SmartPostiga saatmise korral saadetakse pakk lähimasse Itella SmartPosti pakiautomaati.

3.6 Postikulu maksumuse suurus sõltub Tellija poolt tellimuses märgitud kohaletoimetamise viisist ning kauba kaalust/suurusest ning on koheselt nähtav tellimuse vormistamisel.

3.7 Omniva pakipoodi saatmise korral saadetakse pakk valitud Omniva pakiautomaati.
3.8 DPD pakipoodi saatmise korral saadetakse pakk valitud DPD pakiautomaati.
3.4 DPD ja VENIPAK kuller teenuse korral saadetakse kaup Tellija poolt määratud saaja aadressile.

 

4. Tellimisaeg

4.1 Tellimus täidetakse ja postitatakse peale arve täielikku tasumist hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.

4.2 Tellimuse täitmise tähtaeg võib viibida juhul kui kaup on laost hetkel otsas. Vastasel korral võetakse Tellijaga ühendust telefoni või e-posti teel.

Eemeli AS © 2021